Heb je een klacht of wil je een melding doen op het gebied van zorg, ondersteuning, werk, inkomen of bijstand? Dan zijn er verschillende mogelijkheden.
Onafhankelijk aanspreekpunt Jeugd, Werk en zorg
Kom je er niet uit met bijvoorbeeld Team Toegang Wmo, de toegangsmedewerker jeugd, gemeente of zorgaanbieder? Dan kan je contact opnemen met het onafhankelijk aanspreekpunt Jeugd, Werk en Zorg. Carolien Harkema is te bereiken van maandag tot vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur via telefoonnummer: 06 25 17 75 76, of op het e-mailadres: aanspreekpuntJWZ@deventer.nl
Klachten Werk en inkomen of Konnected
Heb je een klacht over de dienstverlening van het BAD, Konnected of de gemeente op het gebied van werk en inkomen? Bijvoorbeeld omdat je geen reactie op je vragen krijgt, je onjuiste informatie kreeg of een medewerker je onbeleefd behandelde. Dan kan je terecht bij de onafhankelijk klachtbehandelaar werk, inkomen en schulden.
Onafhankelijk klachtbehandelaar Henk van Soest
Henk van Soest is onafhankelijk klachtbehandelaar werk, inkomen en schulden. Hij is er speciaal voor mensen die hun inkomen van de gemeente krijgen. De klachtbehandelaar werkt onafhankelijk en zorgt ervoor dat alles eerlijk wordt behandeld. Zo kunnen inwoners hun klacht bespreken zonder zorgen om hun uitkering.
Hoe dien je een klacht in?
Een klacht indienen kan op de volgende manier:
- Je kan rechtstreeks contact opnemen met de onafhankelijk klachtbehandelaar. Bel Henk van Soest op 06 2523 4572, of stuur een e-mail naar hj.van.soest@deventer.nl
- Je kan een brief sturen naar gemeente Deventer, postbus 5000, 7400 GC Deventer
- Je kan ook online een klacht indienen. Eventuele bijlagen voeg je direct toe (uploaden). Vermeld hierbij ook je telefoonnummer
Het indienen van een klacht is gratis.
Wat gebeurt er daarna?
De onafhankelijk klachtbehandelaar neemt binnen 1 week contact met je op om je verhaal te horen. Samen met jou wordt bekeken hoe de klacht verder wordt behandeld. De klachtbehandelaar probeert samen met jou en de gemeente of Konnected tot een oplossing van de klacht te komen.